Naručite online ili pozovite: 018/350-3570, 064/13-789-17
Tri M Plus electronics obezbeđuje servis svih proizvoda u garantnom i vangarantnom periodu. Servisiranje se obavlja u nasem sedištu firme u Nišu, Takovska 16. U slučaju većih servisnih zahteva oprema se servisira u servisnim centrima proizvođača.
Garantni rok za svaki proizvod je propisan od strane proizvođača. Za vreme trajanja garancije otklonićemo sve kvarove i nedostatke na proizvodu, koje nastanu u uslovima normalnog korišćenja prema uputstvima proizvođača, i u slučaju da proizvod nisu koristile neovlašćene osobe.
Garancija se uvažava samo uz dostavljanje kopije računa ili garantnog lista, koji je izdat sa naše strane ili od strane našeg ovlašćenog prodavca. Za uređaje nabavljene kod neovlašćenog prodavca, u inostranstvu, putem interneta ili na drugi način, garancija se ne priznaje.
Sve proizvode koji zahtevaju servis, nakon našeg odobrenja, molimo da dostavite (poštom ili lično), na našu adresu
Tri M Plus electronics doo
Takovska 16
18000 Niš
Uz poslati uređaj potrebno je dostaviti i:
Za uređaje u garantnom roku, troškovi slanja do servisa (odnosno do odgovarajućeg servisa u inostranstvu ukoliko je to potrebno) padaju na teret prodavca, osim ukoliko se defektažom utvrdi da je do kvara došlo nepravilnim koršćenjem krajnjeg korisnika.
Po pregledu uređaja u našem servisu, popravićemo ga ili slati na popravak u servis proizvođača. U slučaju vangarantnog servisa, pre izvođenja popravke izdaćemo vlasniku proizvoda ponudu sa svim troškovima, a sama popravka će se preduzeti tek nakon poručivanja te usluge od strane vlasnika proizvoda.
Kontakt osoba za sva pitanja u vezi sa garancijom i servisom:
Miodrag Stojilković, 064/13-789-17, office@3me.rs